Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přestavba zavěšení předních kol automobilu
Chaura, Václav ; Porteš, Petr (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh přestavby zavěšení předních kol automobilu pro závodní účely. Je popsáno stávají řešení zavěšení s analýzou statických a kinematických veličin. Dále je navržena změna zavěšení za účelem zlepšení jízdních vlastností vozu, kde je provedena kinematická, dynamická a pevnostní analýza nově navrženého zavěšení. V závěru je shrnuto porovnání výchozí a nové konstrukce zavěšení.
Přepákování tlumiče formule student
Dvořák, Daniel ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rešerší používaných řešení přepákování tlumiče na vozech formule student a konstrukčním návrhem mechanismu rollového tlumiče. Cílem návrhu je snížení hmotnosti mechanismu, při zachování vysoké tuhosti, která přispívá ke snížení tření v mechanismu. Byly provedeny statické strukturální analýzy navrženého konstrukčního řešení v softwaru ANSYS, které vedly ke zlepšení požadovaných parametrů původního návrhu.
Přepákování tlumiče formule student
Dvořák, Daniel ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rešerší používaných řešení přepákování tlumiče na vozech formule student a konstrukčním návrhem mechanismu rollového tlumiče. Cílem návrhu je snížení hmotnosti mechanismu, při zachování vysoké tuhosti, která přispívá ke snížení tření v mechanismu. Byly provedeny statické strukturální analýzy navrženého konstrukčního řešení v softwaru ANSYS, které vedly ke zlepšení požadovaných parametrů původního návrhu.
Přestavba zavěšení předních kol automobilu
Chaura, Václav ; Porteš, Petr (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh přestavby zavěšení předních kol automobilu pro závodní účely. Je popsáno stávají řešení zavěšení s analýzou statických a kinematických veličin. Dále je navržena změna zavěšení za účelem zlepšení jízdních vlastností vozu, kde je provedena kinematická, dynamická a pevnostní analýza nově navrženého zavěšení. V závěru je shrnuto porovnání výchozí a nové konstrukce zavěšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.